سلاح کوبنده تر






مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می فرمایند:

مشتهاي گره کرده و شعارهاي شما، از هر سلاح ديگري براي آمريکا و اسرائيل غاصب کوبنده تر است. آن کساني که در داخل سرزمينهاي اشغالي، مظلومانه مبارزه مي کنند و رنج مي برند و کتکش را مي خورند - که تنها اميد براي آزادي فلسطين و محو دولت غاصب نيز همان مبارزان داخلي هستند - بايد احساس کنند و بدانند که در سرتاسر دنياي اسلام، ملتها به ياد آنها هستند و از آنها پشتيباني مي کنند. اگر بخواهيم در آن مبارزان مظلومي که در خانه ي خودشان غريب هستند، اين احساس پيدا بشود، بايد همين گونه تظاهرات مردمي در دنياي اسلام به وجود بيايد. اين ابتکار روز قدس از سوي امام بزرگ و رهبر عظيم القدر ما (رضوان الله تعالي عليه)، با توجه به همين معنا بود؛ والا معلوم است مردمي که در خيابانهاي تهران راه مي روند، از اين جا به وسيله ي اسلحه با اسرائيل نمي جنگند.
امروز براي اسرائيل و حاميانش و بخصوص امريکا، اسلحه ي مشت شما که گره مي شود و شعاري که مي دهيد، از هر سلاح ديگري کوبنده تر است. آنان براي مقابله ي با سلاحهاي ديگر، وسيله دارند. ديديم که کشورهاي عربي در طي چند جنگ، اين قدرت را پيدا نکردند که با سلاح با اسرائيل بجنگند و او را شکست بدهند. هر دفعه، يا او کاملا غالب شد، يا بالاخره پيش برد؛ ولو در وهله ي اول جنگ هم غالب نشده باشد.

کشورهاي عربي اطراف اسرائيل ، براي آنکه اين کشور در برد تير آنها قرار بگيرد، هر چه سلاح داشته باشند، باز قدرتهايي که اين غده را در دل دنياي اسلام کاشتند، او را دو يا چند برابر مسلح خواهند کرد؛ بنايشان بر اين است. آن چيزي که جواب ندارد و آن سلاحي که امريکا و ديگر حاميان اسرائيل نمي توانند در مقابل آن، سلاح برابر و مشابهي به ميدان بياورند، سلاح اراده و خواست ملتهاست.
منبع:حديث ولايت ، جلد چهارم، ص 148-147